Previo Revenue Management
Keresletmérés, versenytárs-elemzés, piaci modellezés.
Szálláshely árazás, online értékesítés, OTA jelenlét támogatása
A cél az, hogy partnereink minden szobáját értékesítsük:
- a megfelelő áron
- a megfelelő időben
- a megfelelő vevőnek
- a megfelelő csatornán keresztül
- a megfelelő mennyiségben
Piackutatáson, adatgyűjtésen alapuló, különféle árazási modellekkel támogatott értékesítési stratégiát kínálunk partnereinknek. Napi árazási szolgáltatást nyújtunk a piaci környezethez illeszkedő legmagasabb ár és a legtöbb foglalás elérése érdekében. A naprakészséget és az átláthatóságot riportokkal, illetve folyamatos rendelkezésre állással biztosítjuk.
Működésünk két alappillérre épül: az egyik a folyamatos keresletmérésre alapuló rövidtávú reaktív árazás, a másik pedig a hosszútávú stratégiai árazás. Holisztikus módszertanunk az alábbi elemeket tartalmazza:
- Az árak napi szintű felülvizsgálata, és módosítása, a mindenkori optimális szobaár elérése érdekében
- Rendszeres versenytárselemzés és benchmarking
- Folyamatos keresletmérés, és ezen adatok beépítése az árazási modellbe
- Strukturális árképzés a szálláshely és a piaci adottságok szerint
- Átfogó szemléletben a szálláshely értékesítési csatornáinak rendszeres felülvizsgálata
- Havi riportok készítése a piaci folyamatokról
- Napi, heti és havi bontású pick-up riportok a szálláshely értékesítéséről
Lépjen velünk kapcsolatba, és növelje bevételét revenue management szolgáltatásunkkal!